מחיר טיפול שורש מבנה וכתר במקום מומלץ

הפעם אנו רוצים לדבר על שתי שאלות שכיחות, האחת היא מחיר טיפול שורש מבנה וכתר. והשנייה היא כמה עולה יישור שיניים שקוף. כמובן שמדובר בשני דברים שונים לחלוטין, אך שניהם טיפולים שניתן לקבל במרפאת אמריקן סמייל ברחובות.

מחיר טיפול שורש מבנה וכתר

כמה עולה יישור שיניים שקוף

לפני שמדברים על מחיר טיפול שורש מבנה וכתר, כדאי להבין על נחיצותו ומורכבותו של ההליך הרפואי. 

טיפול שורש הוא הליך דנטלי המבוצע על מנת לטפל בשן פגומה או נגועה. ההליך כולל הוצאת הרקמה הפגועה או הנגועה מתעלת השורש של השן ומילויה בחומר מיוחד למניעת הדבקה נוספת.

תעלת השורש היא החלק בשן המכיל את העיסה, המורכבת מעצבים, כלי דם ורקמת חיבור. כאשר העיסה ניזוקה או נגועה, היא עלולה לגרום לכאבים ורגישות עזים, ואף להוביל לאובדן השן.

במהלך טיפול שורש, רופא השיניים יקהה תחילה את האזור סביב השן הפגועה. לאחר מכן הם ייצרו חור קטן בחלק העליון של השן כדי לגשת לתעלת השורש. בעזרת כלים מיוחדים הם יוציאו את העיסה הפגועה או הנגועה מתעלת השורש וינוקו את האזור ביסודיות.

לאחר ניקוי תעלת השורש, רופא השיניים ימלא אותה בחומר מיוחד כדי למנוע זיהום נוסף. לאחר מכן הם יאטמו את החור בחלק העליון של השן בעזרת סתימה או כתר כדי להגן עליה מפני נזק נוסף.

לאחר הליך טיפול שורש, המטופלים עשויים לחוות אי נוחות ורגישות מסוימת למשך מספר ימים. אולם בטיפול ותחזוקה נאותים, טיפול שורש יכול להציל שן פגומה או נגועה ולמנוע את הצורך בעקירה.

טיפול שורש מבנה וכתר מחיר הוא כ 4200 ש“ח. הימנעות מטיפול זה עלולה להביא לאבדן השן וצורך בהשתלת שן, דבר שיהיה יקר יותר. 

כמה עולה יישור שיניים שקוף

יישור שיניים הוא הליך שונה לחלוטין, המיועד למטרות אחרות לגמרי. 

יש המכנים את הטיפול קשתיות שקופות, יישור שיניים שקוף או גשר שקוף (למרות שזהו אינו גשר). אלו הן פלטות שקופות וכמעט בלתי נראות. משתמשים בהם לצורך יישור שיניים הדרגתי. חשוב לציין כי אלו הן פלטות נשלפות. 

מכיוון שהן עשויות מחומר פלסטי שקוף וכמעט בלתי נראה, הן בחירה פופולרית עבור מבוגרים וגם עבור בני נוער. בעזרתן ניתן ליישר את השיניים ולשפר את החיוך. וכל זאת ללא המראה המציק והתחושות הלא נעימות של גשר בשיניים.

הפלטות הבלתי נראות מותאמות אישית לכל מטופל ומיועדות להזיז את השיניים בהדרגה למצב הרצוי שלהן לאורך זמן. לובשים אותן בדרך כלל 20-22 שעות ביממה, והן מוחלפות כל שבוע או שבועיים (בהתאם להוראות הרופא) עד להשלמת הטיפול.

זהו פתרון פופולרי מאוד, וגם יעיל מאוד. הן נוחות ואסתטיות ויכולות לתת מענה למגוון של בעיות. ולכן רבים שאולים כמה עולה יישור שיניים שקוף.

בהזדמנות זו כדאי לציין כי למרות שהטיפול נחשב לטיפול אסתטי, יש לו גם השלכות על בריאות השיניים. בעזרתו ניתן למנוע בעיות רבות, והשקעה ביישור שיניים תחסוך בעיות רבות בעתיד. 

אז כמה עולה יישור שיניים שקוף? אפשר לדבר על טווח מחירים של 11-16 אלף שקלים. 

מחיר טיפול שורש מבנה וכתר

מרפאת אמריקן סמייל

יש לכם שאלות על מחיר טיפול שורש מבנה וכתר או רוצים לדעת כמה עולה יישור שיניים שקוף? אין צורך בניחושים. פנו אל מרפאת אמריקן סמייל ושם תוכלו לקבל את כל התשובות. 

קודם כל תעברו אבחנה מקצועית, ולאחר מכן יהיה ניתן לראות אילו טיפולים נדרשים ומהן העלויות הטיפוליות. אתם יכולים להיות בטוחים כי אצלנו תקבלו את הטיפול הטוב ביותר. אנו מעניקים טיפולים מקצועיים לכל המשפחה – מסתימות ועד השתלות שיניים.

מאת –  קידום אתרים לרופאים Avinu

Leave a Reply